Office 365 for IT og support

Varighed: 1 dag – Pris: 1.950

Formål:
At give deltagerne et godt indblik i hvad Office 365 giver af muligheder, og hvordan man anvender det i en virkelig verden

Målgruppe:
Superbrugere, IT-Support

Indhold:

  • Introduktion til Office 365
    • Elementer i pakken
    • Forhold omkring konti til login (personlig vs. arbejdsplads/skole)
    • Adgange via forskellige enheder (PC, Mac, ChromeBook, tablet (iOS & Android), telefon)
    • Online ift. Offline adgang til Office produkterne
  • OneDrive
    • Personlige mapper for at gemme
    • Deling af mapper/dokumenter og adgangsforhold/niveauer
    • Synkronisering og muligheder med OneDrive for Business
    • OneDrive ift. enheder
  • SharePoint (enkelte emner dækker også muligheder i OneDrive mapper)
    • Dokumentmapper
    • Versionsstyring og historik
    • Filhåndtering inkl. stifinder
  • Office-produkterne og sammenhængene
    • Arbejde med dokumenter i Word, Excel og PowerPoint
    • Gemme i OneDrive og SharePoint mapper
    • Samspil mellem programmerne
    • Deling og samarbejde i programmerne, f.eks. flere samtidig på Excel-ark
    • Gennemgange af Programmer vs. Apps vs. Online brug
    • Muligheder med OneNote inkl. adgang fra enheder inkl. iPads
  • Mail og kalender i Office 365
    • Forskellige applikationer ift. enheder (Outlook og Apps)
    • Gennemgang af mulighederne i mail og kalender
    • Samspil mellem programmer og apps, f.eks. mødereferater i OneNote gennem Outlook
  • Muligheder med andre dele af Office 365
    • Skype, Sway, Yammer

 

Ingen felter fundet.